Szukaj na tym blogu

wtorek, 30 kwietnia 2013

Na kawkę do Leśnego Zakątka




 
Zdjęcie "pożyczone"od danci
         Chyba odkryłam fenomen popularności niektórych blogów. I nie jest to, bynajmniej, ich tematyka, choć na pewno też się do tego przyczynia. Myślę, że to przede wszystkim kompetencja połączona z życzliwością i sympatią do ludzi.  Coś, co powoduje, że wchodzisz tam kilkakrotnie w ciągu dnia i zawsze czujesz się miłym i oczekiwanym gościem.    
         Taki blog to właśnie LEŚNY ZAKĄTEK – ponad półtora miliona wejść w ciągu pięciu lat. Zastanawiałam się, dlaczego – teraz już mam pewność. Sama ostro nabijam licznik :-) Jego autorka – dancia - pomaga ludziom  stawiać pierwsze kroki w pieczeniu chleba.  Robi to niesłychanie cierpliwie, nie żałując ani czasu, ani swojej ogromnej wiedzy w tym zakresie. Każdego traktuje indywidualnie i tłumaczy wszystko od podstaw jak komu głupiemu, choć pewnie momentami wątroba jej się przewraca. Nie znajdziesz tu zniecierpliwienia wyrażonego dosadnym: Przecież już o tym tysiąc razy pisałam!!!    Nie każe ci latać po wszystkich postach (co i tak prędzej czy później zrobisz, bo ciekawych przepisów tu sporo, nie tylko na chleb)  i szukać potrzebnych informacji, ale  prowadzi cię za rękę krok po kroku z autentyczną troską o twój sukces.  
         Tak, lubię do niej wpadać, jak na kawę do zaprzyjaźnionej sąsiadki. I choć reklamuję tutaj konkurencyjnego bloga, jakoś wcale mnie to nie martwi :-)

3 komentarze:

  1. mediana, aż ciśnienie mi podskoczyło z wrażenia:)
    Będę nieskromna i poprawię licznik odwiedzin:)
    Ponad 3.600 000 odwiedzin, bo licznik blogowy działa, albo nie. Teraz wlecze się jak żółw, ale i tak nie dogoniat:) Cały czas wersja testowa.
    Liczba odwiedzin to też zasługa Wirtualnej, która czasami mnie promuje na stronie głównej.

    Aha, z tym chwaleniem, to może jak upieczesz pierwszy chleb? bo jak Ci się nie uda...:)

    Mimo wszystko dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa tysiące wejść dziennie? Kobieto, to Ty do licznika możesz wentylator podłączyć :-) Szacunek! Cieszę się, że zaczynając blogować, od razu trafiłam na mistrza. A o chleb się nie martw, jak nie wyjdzie (odpukać!), to na pewno nie z Twojej winy. Jutro rano się okaże, jakim jestem uczniem ...

      Usuń
  2. mediana, z tymi wejściami to nie tak jak myślisz:)
    Jak jestem na stronie głównej wp.pl, to dziennie czasami jest i dużo więcej, ale tak naprawdę to dla mnie nie ma znaczenia.
    Najbardziej mnie cieszy to, jak ktoś piecze np, chleb z mojego przepisu i mu się udaje. Bo przepis jest tylko podpowiedzią, trzeba mieć to wyczucie:)
    Gdybyś jutro miała jeszcze jakieś wątpliwości, w trakcie pieczenia, to pisz. Szczególnie zwróć uwagę na konsystencję ciasta i jego dobre wyrośnięcie w blaszce.

    OdpowiedzUsuń